Na ½“ a ¾“ bytové vodoměry BONEGA® poskytujeme tyto záruky:
Tato záruční doba může být z důvodu postupné obchodní distribuce (to je než
se vodoměr dostane ke konečnému uživateli) prodloužena. Tato výjimka však
podléhá individuálnímu posouzení firmou BONEGA® a může být
prodloužena nejdéle o 2 měsíce od data vyskladnění ze skladu firmy BONEGA®.
Záruka se vztahuje na to, že vodoměr neztratí po celou dobu svou funkci pro
kterou je určen , a to při současném dodržení podmínek, která jsou přesně
definovány dále v tomto textu.
Tato záruka se nevztahuje na použití vodoměrů k jinému
účelu měření než je měření průtoku pitné vody při současné instalaci vodoměru
přímo v bytech a dále na vodoměry poškozené uživatelem (např. pádem). V
takovém případě vám vodoměr za úplatu opravíme.
Jakákoliv záruční reklamace týkající se těchto bytových vodoměrů
BONEGA® musí být uplatněna ihned v průběhu záruční doby popsáním reklamace v písemné
formě a předložením originálu potvrzení o nákupu, v němž musí být uvedeno jméno
a adresa kupujícího, datum nákupu, celý název výrobku, výrobní číslo výrobku a
zakoupené množství od společnosti BONEGA, spol. s.r.o. Současně musí
být předložen záruční list s potvrzením prodejce a montážní firmy. Reklamující
musí na požádání společnosti BONEGA, spol. s.r.o. umožnit prohlídku
ještě neodinstalovaného, zaplombovaného vodoměru přímo na místě použití a
nebo po dohodě jeho vrácení společnosti BONEGA, spol. s.r.o.
ke zkouškám.
Podmínky pro posouzení záruky:
těsnost spojů při tlaku max. 1,6 MPa
přesnost měření za použití zkušební stolice cejchované Metrologickým ústavem.
Podmínky pro uznání záruky bytového vodoměru:
byl uvedený do provozu v souladu s přesnými montážními podmínkami, a to organizací oprávněnou takovou činnost provozovat
byl používaný předepsaným způsobem odpovídajícím jeho funkci a poslání
nebyl přetěžovaný mimo rozsah stanovených parametrů
nebyl poškozený násilným, neodborným nebo nedbalým zacházením, ohněm, mrazem, násilím, nesprávným namáháním, znečištěním, vniknutím cizích těles
musí být dodrženy předepsané montážní podmínky
byl umístěný nebo skladovaný na místě odpovídajícím návodu
v záruční době nesmí být porušena jeho celistvost, to je, že vodoměr nesmí být rozebraný, a pokud byl opatřen plombou, nesmí být tato poškozena (porušení úředního ověření zbavuje dodavatele záručních povinností).
Společnost BONEGA, spol. s.r.o. si vyhrazuje právo
na nezávislé prozkoumání příčiny jakéhokoliv poškození.
Pokud bude reklamace na základě této záruky oprávněná, společnost BONEGA, spol. s.r.o. poskytne v záruce a v rozsahu množství kupujícímu do 10 dnů opravu všech uznaných poruch vodoměru nebo poskytne náhradní výrobky.
Pokud nebude možné zajistit náhradní výrobky v přiměřené lhůtě, společnost BONEGA, spol. s.r.o. si může zvolit poskytnutí finanční náhrady původní zaplacené kupní ceny.
Tato záruka bude jediným ručením společnosti BONEGA, spol. s.r.o. za výrobky a veškeré
další nároky na náhradu škody jsou
vyloučeny. Tato záruka platí namísto veškerých jiných záruk ( s
výjimkou vlastnického práva), ať už písemných nebo ústních, statutárních vyslovených
nebo implikovaných včetně jakékoliv záruky prodejnosti nebo vhodnosti pro daný
účel.
Tyto záruční podmínky jsou platné na výrobky prodané od 1. 1. 2017 a jsou omezeny na bytové vodoměry prodávané společností BONEGA, spol. s.r.o. po tomto datu a nahrazují veškeré dříve vydané záruky na výše uvedené výrobky.
V Sudoměřicích nad Moravou dne 1.1.2017
Jednatelé společnosti
Božena Janečková a Ing. Roman Hudeček
obchodní zástupce Ing. Jana Janečková mobil: + 420 604 207 548, email: [email protected], odbytové oddělení - Lenka Švirgová, tel. + 420 518 335 216, mobil: +420 734 346 996, email: [email protected], 696 66 Sudoměřice nad Moravou, Potoční 302 (areál ZD)
|
Výrobky | Novinky | O firmě | Podpora prodeje | Kontakty |
Sudoměřice nad Moravou 302, Ing. Jana Janečková, [email protected], mobil: 604 207 548 |